Egyre többen használják az MVM mesterséges intelligencia alapú asszisztensét

2025. október 21. 06:29 | behir.hu

Alig több mint egy hónapja indult el és már több tízezren használják az MVM Csoport új, mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldását, az úgynevezett REZSIŐR az ügyfeleknek segít a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal összefüggő kérdésekben - közölte az MVM az MTI-vel.

Kiemelték, hogy a REZSIŐR nem helyettesíti, hanem kiegészíti a személyes és online ügyintézést, mivel kifejezetten az energiafogyasztással, számlázással kapcsolatos kérdésekben nyújt támogatást.

Jelezték ugyanakkor, hogy a REZSIŐR nemcsak tájékoztat, hanem felkészíti az ügyfeleket az ügyintézésre, például megmutatja, milyen dokumentumokra lehet szükség, így kevesebb időt és energiát vesz igénybe az ügyintézés.

A közlemény szerint a próbaidőszak során szerzett tapasztalatok és a növekvő felhasználói szám visszaigazolja, hogy a digitális asszisztens - amelyet a YoloAI fejlesztett, az MVM számlázási rendszerére és a rezsicsökkentés szabályaira szabva - valódi segítséget nyújt az energiaszolgáltatással összefüggő ügyintézéshez.

Fontos, hogy a REZSIŐR-ön keresztül nem lehet adatokat módosítani, diktálni vagy névátírást kezdeményezni, erre továbbra is az MVM online ügyfélszolgálata és az MVM Next applikáció áll rendelkezésre, a mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldás azt azonban megmutatja, hol és hogyan lehet ezeket a lépéseket a leggyorsabban megtenni.

A szolgáltatás az mvmnext.hu/rezsior oldalon, a számlaborítékokon található QR-kód és az e-számla-értesítőkben elhelyezett link segítségével is hozzáférhető - olvasható az MVM Csoport közleményében.

Forrás: MTI

További programok »

FEL