A Service Award az egyetlen gyártófüggetlen sztenderd az európai mezőgazdaságigép-gyártók, -forgalmazók és -szolgáltók számára, mely azzal a céllal jött létre, hogy értékelje a vállalatok tevékenységét – olvasható a szakportálon. A megmérettetésen a legjobb iparági cégek kapnak díjakat nemzeti és nemzetközi szinten.

 

 

 

A Service Award-ot 2001 óta ítélik oda olyan vállalatoknak, amelyek kiemelkedően teljesítenek a díjazást megelőző versenyen. A felmérés már jóval a díjátadó előtt kezdetét veszi, Franz-Josef Borgmann, a zsűri elnöke tavaly szeptemberben látogatta meg az AXIÁL Kft. telephelyeit. Olyan szempontokat vizsgált, mint például a forgalmi célok teljesülését vagy a kiszolgálás minőségét. Tapasztalatai és a szigorú kritériumrendszer alapján pontozta a vállalat 19 telephelyét, melyek közül ez alkalommal a békéscsabai bázis kapta a legtöbb pontot.

Tavaly a Békés megyei helyszín nem szerepelt az élmezőnyben, mert azt épp felújították, ezért a környezet nem volt pontozható. Azonban az, ami korábban visszavetette a 2011-ben alapított telephelyet, most az előnyére vált. Az AXIÁL ponton található 55 négyzetméteres alkatrészüzlet és 350 négyzetméteres alkatrészraktár mellett most már egy kibővített, 963 négyzetméteres, 6 állásos, áthajtós kialakítású műhely található.

 

A 2018-as versenyen Békéscsaba után az AXIÁL Kft. debreceni és szekszárdi telephelye érte el a legtöbb pontot.