Üzlet

2020. november 22.

Jövőre értékesíthetők lesznek a Csanádapácai és a Kétegyházi úti ipari területek

Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata a TOP-6.1.1-16-BC1-2017-00001 „Ipari parkok, iparterületek fejlesztése” című pályázati felhívás keretein belül a Kétegyházi úti és a Csanádapácai úti ipari területek fejlesztését valósította meg. A projekt célja a meghatározott ipari területek alapinfrastruktúrájának kiépítése volt, amely alapján ipari tevékenység végzéséhez alkalmas, értékesíthető területek alakultak ki. A területek várhatóan 2021. I. negyedévében értékesíthetőek lesznek.
2020. november 22. 12:05 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. november 5.
2020. november 1.
2020. október 25.
2020. október 21.

Több használt autót vettünk idén nyáron

Soha korábban nem cserélt gazdát annyi használt autó, mint a nyár második felében és az ősz elején. Tavasszal, a kijárási korlátozások miatt lecsökkent az adásvételek száma, a nyáron viszont behozta a lemaradást a használtautó-piac. Szeptemberre az újautó-piac is helyreállt, de az éves forgalom így is jóval a 2019-es szint alatt marad – hangzott el az M1 Híradójában.
2020. október 21. 08:04 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. október 10.

Kezd élénkülni az újautó-piac, de még nem tért teljesen magához

A legfrissebb adatok alapján szeptemberben országosan több mint 11 ezer új autót helyeztek forgalomba, ez mintegy kétezerrel több, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A számok azt mutatják, kezd magára találni az újautó-piac Magyarországon, jóllehet az idei év a járványhelyzet miatt összességében jócskán alul marad a korábbi évekhez képest. Békés megyében 25 százalékos volt a visszaesés, aminek az is lehet az oka, hogy sokan az új helyett inkább a fiatal használt autókat keresik.
2020. október 10. 10:04 | Vincze Attila
Tovább olvasom
2020. október 6.

A magyar online vásárlók átlagéletkora 39 év

A magyar online vásárlók zöme a 30-35 év közötti korosztályból kerül ki, de még az ötvenes korosztályban is 23 százalék az arányuk. A férfiak egy kicsit nagyobb arányban vásárolnak a weben, mint a nők. A tipikus hazai online vásárló városlakó, minimum érettségivel rendelkezik (84 százalék), és alapvetően jómódú (60 százalék), ugyanakkor közel harmaduk érzi úgy, hogy havi bevételeik éppenhogy fedezik alapszükségleteiket.
2020. október 6. 13:34 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. október 5.
2020. szeptember 21.

Nőnek az árak az agráriumban

Fennmaradt a mezőgazdasági termékek árának emelkedő trendje – derül ki a KSH első féléves adataiból. Az agrár-, az élelmiszeripari és a fogyasztói árak közül az utóbbiak emelkedtek a legnagyobb mértékben.
2020. szeptember 21. 13:30 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. szeptember 18.
2020. szeptember 9.

A webshopok a járvány nyertesei

Magyarországon az online divat üzletek forgalma 14 százalékkal nőhet idén a hagyományos üzletekkel szemben, és a tavalyi 171 milliárd forintos forgalom 2023-ra a 267 milliárd forintot is elérheti egy kutatás szerint.
2020. szeptember 9. 07:55 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. augusztus 16.

További programok »

FEL