Megkezdte működését a békéscsabai Paktum Iroda

2017. április 28. 16:34 | Bugyi Diána

 

A Békéscsabai Járási Foglalkoztatási Paktum szakmai koordinációs és működtetéssel kapcsolatos operatív feladatait a Paktum Iroda látja el, amelyet a Békéscsabai Városfejlesztési Nonprofit Kft. működtet. A Paktum Iroda főként a partneri kapcsolattartás, vállalkozói kapcsolattartás feladatait végzi, információkat gyűjt, továbbít, elvégzi a Paktum portál folyamatos aktualizálását, tájékoztatást ad a potenciális munkavállalók és vállalkozások számára a támogatási lehetőségekről, közvetíti a feltárt problémákat a releváns szakmai szervezetek és hatóságok felé.

 

A Paktum Iroda feladatai:

  • a Paktum szervezet és Foglalkoztatási Fórum részvevői közötti aktív kapcsolattartás, a szereplők és a szervezeti egységek információval való ellátása,
  • a Paktum szervezet ügyrendjének kialakításában aktív részvétel, az Irányító Csoport és a munkacsoportok munkatervének kialakításában való részvétel,
  • szervezeti találkozók, partnerségi fórumok, irányító csoport gyűlések, munkacsoportok találkozóinak megszervezése, a tagok információval történő ellátása, információgyűjtés,
  • a monitoringhoz és projekttervezéshez szükséges adatgyűjtések koordinálása, munkaerőpiac keresleti (munkaadók) és kínálati (munkavállalók toborzásával, képzésével foglalkozó szervezetek) oldala közötti információ áramlás segítése, adatok továbbítása,
  • szükség szerint részt vesz a Paktummal kapcsolatos marketing tevékenységek szervezésében, a sajtómegjelenések, rendezvények szervezésében.

 

Elérhetőségek:

Opitzerné Tóth Zsanett

projektmenedzser

E-mail: tothzsanett@bcsvarosfejlesztes.hu

Telefon: +36 66/ 510-133

 

Szente Áron

projektasszisztens

E-mail: szentearon@bcsvarosfejlesztes.hu

Telefon: +36 66/510-131

 

Kissné Horváth Krisztina
partnerségi koordinátor

E-mail: kissne@bekescsaba.hu

 

Cím:

Békéscsabai Városfejlesztési Nonprofit Kft.

5600 Békéscsaba, Szent István tér 7. (2. iroda)

 

További programok »

FEL