Feltörekvő Gyopárosfürdő

Tartalmas napok vannak Orosháza-Gyopárosfürdő mögött, hiszen átvehette az Országos KKV Marketing Díjat és Az Év Feltörekvő Fürdője szavazáson elnyert 3. helyezésért járó oklevelet is. 

November 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, a Magyar Marketing Szövetség 28. Országos Marketing Konferenciája keretében.

A marketing szakma egyik kiemelt jelentőségű konferenciáján három napon keresztül, több neves előadótól kaphattak inspirációt a munkájukhoz a résztvevők, mindemellett a rendezvényen a szakma kiválóságait is díjazták. A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt megalapította az Országos Marketinggyémánt Díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis-és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

Ezen gyémánt díjak egyikét hódította el a Jövő Építők TDM Kh. Egyesülete immáron másodjára, tette ezt a www.gyoparosfurdo.hu weboldallal, mely a település és fürdőnegyed meghatározó marketingfelülete. Ezen oldalon évente 300 000 felhasználó tájékozódik a térségről vagy foglalja le a számára legmegfelelőbb szálláshelyet.

Hatalmas megtiszteltetésnek tartják a szakmai szervezetektől ezen elismeréseket, hiszen a pozitív statisztikai mutatókon túl, a szakma is elismeri azt a tevékenységet, melyet a mindennapokban végeznek. Ezen projektekhez az évek során országos elismertségű szakemberek is csatlakoztak. Céljuk, hogy az élmezőnyben tudják középtávon a települést az országos turisztikai palettán.
Az azt megelőző napokban kapták meg egy fontos szavazás során elnyert “kitüntetésüket”, hiszen a turisták között a harmadik legkedveltebb fürdő lett 2017-ben Orosháza-Gyopárosfürdő a feltörekvő fürdők között.
Kiss László
Megosztás:

Címke: ,