Címke: internetes vásárlás

2023. április 30.
2022. április 13.

Új kiadványok segítik a biztonságos étrend-kiegészítő fogyasztást

Új, online ismeretterjesztő anyagokat készített a Nébih a lakosság számára. Az „Étrend-kiegészítő útmutató” és „Az élelmiszerek online vásárlásával kapcsolatos tanácsok” című tájékoztatók célja a fogyasztói tudatosság növelése, a lehetséges kockázatok csökkentése, valamint a biztonságos élelmiszervásárlás feltételeinek a megteremtése.
2022. április 13. 07:20 | behir.hu
Tovább olvasom
2021. június 2.

Interneten vásárol? Fogadja meg a rendőrség tanácsait!

Amíg a valós életben a fizetés előtt személyesen is meg tudjuk nézni a kiválasztott terméket, addig az online vásárlásnál erre nincs lehetőségünk, ezért ez nagyobb kockázatot jelent. Ezt azonban megfelelő, tudatos magatartással, körültekintéssel csökkenthetjük, és élvezhetjük az online vásárlás nyújtotta előnyöket.
2021. június 2. 11:28 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. október 3.

A hazai internetes vásárló átlagosan 39 éves, városlakó és minimum érettségizett

Magyarországon 3,2 millió magyar vásárol aktívan online, 30 százalékuk a 30-35 év közötti, 24 százalékuk az ötvenes korosztályból kerül ki, átlagéletkoruk 39 év, a vásárlók 74 százaléka városlakó, 84 százalékuk pedig minimum érettségivel rendelkezik - derül ki a Fizetési Élmény Riportból, amit pénteken juttattak el az MTI-nek.
2020. október 3. 17:44 | behir.hu
Tovább olvasom
2020. október 1.

Hódít az online vásárlás

Látványos megugrást hozott az interneten keresztül végrehajtott bankkártyás vásárlásoknál a második negyedév, ami jelentős részben a koronavírus-járvány hatásaival magyarázható. Az első fél év forgalma már 1100 milliárd forint feletti volt. Ennek kapcsán számolt be néhány békéscsabai lakos a vásárlási szokásairól.
2020. október 1. 06:37 | Csiffáry Zsuzsanna
Tovább olvasom
2020. január 15.

Az internetezők tárgyak helyett már inkább élményeket vásárolnak ajándékba

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba, a tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes eladás 27 százalékát teszik ki.
2020. január 15. 12:29 | behir.hu
Tovább olvasom
2019. november 24.
2019. október 6.
FEL