Címke: felmérés

2021. június 20.
2021. április 24.

Egy felmérés szerint a magyarok havi 3 ezer forintot költenek otthon a kávézásra

Az otthoni kávézásra havonta átlagosan 3 ezer forintot költenek a magyarok a Costa Coffee és a GKI Digital közös, kávézási szokásokat felmérő kutatásában, amelyben 2700 embert kérdeztek meg, közülük több mint kétezren rendszeres kávéfogyasztók. A válaszadók 28 százaléka ennél is többet, 3-5 ezer forint költ kávézásra, míg 5 ezer forint feletti összeget csak minden tizedik válaszadó.
2021. április 24. 16:08 | behir
Tovább olvasom
2021. április 5.

Csökkent az épülő lakásszám, viszont nőttek az árak a megyei jogú városokban

Érzékelhető a vidéki ingatlanpiacon az új építésű ingatlanok számának csökkenése, az Otthon Centrum felmérése szerint márciusban a megyei jogú városokban 13 százalékkal kevesebb lakás érhető el, mint egy évvel korábban. Ezzel szemben az átlagos árszint majdnem tíz százalékkal emelkedett. A megyei jogú városok között Békéscsaba a második legkedvezőbb árfekvésű település.
2021. április 5. 11:25 | behir
Tovább olvasom
2021. március 26.
2021. március 4.
2021. január 30.
2020. december 5.
2020. november 15.

Lehetnek még elbocsátások a vállalatoknál

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv-k) csaknem 10 százaléka biztosnak tartja, hogy a járvány második hullámában szükség lesz elbocsátásokra, további 24 százalékuk nem tartja kizártnak, hogy ilyen lépésre kényszerül – derül ki a MiniCRM felméréséből. A válaszadók 8 százaléka állítja, hogy cége legfeljebb egy hónapig bírja ki a komolyabb lezárásokat. Az adatok azt mutatják, a digitalizáció és az ügyfélkezelés automatizációja növeli a válságállóságot, és a fejlesztést az állam is támogatja.
2020. november 15. 14:26 | behir
Tovább olvasom
2020. október 26.

A koronavírus a gumiszervízeseket sem kímélte

Csökkent a gumiszervizek forgalma a tavaszi lezárások idején, harmaduk pedig még ennél is gyengébb eredményre számít az őszi szezonban – derült ki az Apollo Vredestein Kft. friss kutatásából, melynek keretében hazai gumiszervizeket kérdeztek tapasztalataikról.
2020. október 26. 07:25 | behir
Tovább olvasom
2020. október 3.

A hazai internetes vásárló átlagosan 39 éves, városlakó és minimum érettségizett

Magyarországon 3,2 millió magyar vásárol aktívan online, 30 százalékuk a 30-35 év közötti, 24 százalékuk az ötvenes korosztályból kerül ki, átlagéletkoruk 39 év, a vásárlók 74 százaléka városlakó, 84 százalékuk pedig minimum érettségivel rendelkezik - derül ki a Fizetési Élmény Riportból, amit pénteken juttattak el az MTI-nek.
2020. október 3. 17:44 | behir
Tovább olvasom
Régebbi cikkek Összesen 76 cikk, 1 / 6 oldal
FEL