Az Alföldvíz ügyfélszolgálatosai a legjobbak az országban

2017. október 25. 14:35 | Mikóczy Erika

A Magyar Vízmű Szövetség 13. alkalommal rendezett Országos Ügyfélszolgálati Versenyt, ahol az Alföldvíz Zrt. munkatársaiból álló, háromfős csapat bizonyult a legjobbnak. A győzteseket a cég központjában mutatták be.

A versenyen az Alföldvíz Zrt.-t az Ambrusné Bóka Anita, Kvasz Gizella és Kádas Erika alkotta csapat képviselte. Mint azt Nagy László, az Alföldvíz vezérigazgatója elmondta, büszkék munkatársaikra, akik a víziközmű-ágazat igen színvonalas versenyén bizonyultak a legjobbnak, ráadásul egy olyan területen, ahol nem könnyű helytállni.

– Az ügyfélszolgálatosoknak nagyon felkészülteknek kell lenniük, hiszen azonnal válaszolniuk kell az ügyfelek kérdéseire akkor is, hogyha az ügyfél esetleg egy kicsit ingerültebb. Összesen 25 kollégánk dolgozik így a „frontvonalban” és találkozik a hozzánk fordulók ügyes-bajos dolgaival. Közülük képviselték hárman az Alföldvíz Zrt.-t az országos versenyen – jegyezte meg Nagy László.

Mihály Tamás, az ügyfélszolgálati osztály vezetője hozzátette, hogy kollégáik folyamatosan részt vesznek ezen a megmérettetésen, és többnyire az élmezőnyben végeznek. Germán Béla az ügyfélszolgálati osztály vezető-helyettese beszélt arról, hogy a két napig tartó versenyen 15 csapat tagjai adtak számot a tudásukról több területen is.

Mint azt Kádas Erikától, a csapat kapitányától megtudtuk, az első egy szituációs feladat volt, ahol – az előzetes megbeszélésük alapján – Ambrusné Bóka Anita képviselte a csapatot. Itt a kamerák kereszttüzében egy – Csenki Attila által alakított – kritikus ügyfélnek kellett segíteni.

– A második feladat egy levélírás volt, amelyre 35 percünk volt. Itt mindenre figyelni kellett, a külalakra, szakmaiságra, a feladat megértésére és természetesen a helyesírásra is. Ezeken kívül volt még egy 40 tesztkérdésből álló feladatsor, amit 50 perc alatt kellett megoldanunk. Előzetesen a megszokottnál is alaposabban felkészültünk például az aktuális jogszabályokból, reménykedtünk abban, hogy jó helyezést érünk el, a győzelemnek nagyon-nagyon örülünk – mondta Kádas Erika.

A győzelemmel elismerés járt, és az a lehetőség is, hogy a győztes csapat cége, vagyis az Alföldvíz Zrt. rendezheti meg jövőre a víziközmű-ágazat Országos Ügyfélszolgálati Versenyét.

 

 

További programok »

Itthon

Egy kattintás, 36 millió forint veszteség

Értékes ügyfél megszólítással kezdődő emailt kapott egy könyvelő Békés vármegyében. Azt kérték tőle, hogy erősítse meg online banki adatait. Az lett a vége, hogy az egyik cég számlájáról, amelynek ő könyvel, eltűnt 36 millió forint.
09:15
FEL