Gyopárosfürdő a legjobb online megoldások között

2017. május 6. 06:44 | Kovács Dávid

Orosháza-Gyopárosfürdő Facebook-oldala ismét rangos elismerésben részesült, hiszen bejutott a TSMA 2017 döntőjébe, melynek köszönhetően immáron az ország legjobb Social Media Brand-jei közé sorolják az oldalt.

A díjátadón neves előadók osztották meg tapasztalataikat a közösségi oldalak működéséről, használatáról, majd a szakmai zsűri megítélése alapján a legjobbak között vehették át az elismerést. A kategória legjobbjai között szerepelt a Shiraz Hotel, Bambara Hotel és több elismert turisztikai szereplő.

A turizmus.com és a Fészbuker.hu hirdette meg a Tourism Social Media Awards 2017 versenyt (TSMA17), amelyen a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri.

A versenyen díjat kaptak az év legjobb szállodai Facebook és Instagram oldalai, valamint az év legjobb turisztikai közösségi média megoldásai. A TSMA díjait két fő kategóriában ítéli oda a szakmai zsűri:

A Tourism Social Media Awards 2017 versenyre beérkező pályázatokat neves turisztikai, kommunikációs és kreatív szakemberek bírálják el. A zsűri felkérése folyamatban.

További programok »

FEL