Az 50 ezredik ügyfelet köszöntötték a szeghalmi kormányablakban

2018. március 2. 18:37 | Kugyelka-Zámbori Eszter

Az 50 ezredik ügyfelét köszöntötték a Szeghalmi Járási Hivatal kormányablakának március első napján. A járás első kormányablakát még 2015-ben adták át, az elmúlt három évben folyamatosan emelkedett az itt intézett ügyek száma, ami a szakemberek szerint a gyors és hatékony ügyintézésnek köszönhető.

A Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója, dr. Krizsán Anett adta át az emléklapot, emellett a térség országgyűlési képviselője egy csokor virággal, míg Détárné Molnár Andrea, a Szeghalmi Járási Hivatal vezetője csokoládéval kedveskedett Kovácsné Szatmári Henriettának. Az édesanya három gyermekével és férjével érkezett ügyet intézni.

- Eddig is nagyon jó tapasztalataink voltak, gyorsan elintéztünk mindent. Most több dolog miatt jöttünk. Személyi igazolványt csináltattunk a két lányunknak, intéztünk utazási költségtérítéshez szükséges papírokat, és egyúttal megkaptuk a nyomtatványokat a harmadik gyerek után járó állami támogatáshoz. Nagyon hamar végeztünk mind a négy dologgal – fogalmazott Kovácsné Szatmári Henrietta.

Dr. Krizsán Anett, a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója szerint annak köszönhető, hogy folyamatosan emelkedik az ügyfelek száma a kormányablakokban, hogy a hagyományos okmányirodai ügyek mellett, az állampolgárok gyakorlatilag minden ügyet el tudnak intézni és széles körben tudnak tájékozódni.

- A kormányablakokról szóló rendelet 2018. január 1-jét követően már nem tartalmazza azokat az ügytípusokat, amelyeket eddig tételesen felsorolt, és amelyek intézhetőek a kormányablakban. Ennek az az oka, hogy gyakorlatilag a kormányablakban minden típusú üggyel meg lehet jelenni és segítséget, tanácsot lehet kérni. Abban az esetben, ha az ügyfél nem a mi hatáskörünkbe tartozó ügyben ad le kérelmet, akkor azt továbbítjuk a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező igazgatási szerv felé – fogalmazott dr. Krizsán Anett.

Az 50 ezredik ügyfél köszöntésekor a térség országgyűlési képviselője kiemelte a kormányablakokkal kapcsolatos elégedettségi vizsgálatok szerint tíz ügyfélből legalább kilenc elégedett.

- A program átalakítása jól sikerült a megyei kormányhivatal, a járási hivatalok és a kormányablakok munkatársai szerintem nagyon jól, szakszerűen végzik a munkájukat. Úgy gondolom, hogy ez mindannyiunk megelégedését szolgálja – hangsúlyozta dr. Kovács József.

 

 

 

További programok »

FEL